top of page

האם אפשר להתחשמל בזמן הטיפול במכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים?

זאת שאלה מוצדקת, והתשובה היא חד משמעית: לא! המכשיר פועל על סוללה ואינו מחובר לחשמל שבקיר בזמן הטיפול. הזרם הינו חלש ומבוקר וניתן לווסת את עוצמתו לפי התחושה: מומלץ להתחיל ב-4 מיליאמפר ולעלות בטיפולים הבאים לפי התחושה. אגב, זוהי סוללה נטענת, ואחת למספר ימים יש להטעין את המכשיר. למארז מצורף מטען המותאם לחשמל בישראל (וגם באירופה וארה"ב). למי שממש מתעניין, להלן מספר פרטים אודות הסוללה המפעילה את המכשיר כפי שקיבלתי מהיצרן:

1000 MAh Lithium polymer batteries. Output voltage of the battery is 3.7v

Voltage range is 2.1V to 42v. Current range is 2mA to 20mA

את הסוללה מטעינים בערך פעם בשבוע, בדומה להטענת טלפון סלולארי. המכשיר מגיע עם מטען אוניברסלי. המתאים לחשמל בישראל ובארצות נוספות. חשוב לשים לב שהמכשיר מגיע עם סוללה טעונה כך שאפשר מיד להתחיל בטיפול ואין צורך להטעין תחילה את הסוללה. חשוב להקפיד שקופסת הבקרה תהיה כבויה לפני תחילת ההטענה. אם יש קושי בכיבוי, מניחים את קופסת הבקרה ולאחר זמן קצר הצג כבה מעצמו. אם בטעות מטעינים כאשר המכשיר אינו כבוי, הדבר עלול לשבש את פעולתו. הדבר ניכר בכך שהמספרים על הצג אינם פועלים כנדרש. במקרה כזה יש לאפס את המכשיר. פעולת האיפוס קצרה ופשוטה: מכניסים קיסם או קצה של אטב משרדי לנקב שמתחת למילה "reset" על קופסת הבקרה, ומבצעים בעדינות "קליק" אחד. מוציאים את הקיסם והמכשיר מאופס ומוכן לפעולה.

אגב, חלק מן המכשירים המשווקים בישראל מחוברים ישירות לחשמל שבקיר בזמן הטיפול. רוב האנשים מעדיפים את המכשיר הפועל על סוללה נטענת, מחשש להתחשמלות בזמן טבילת הידיים במים בעת הטיפול. לפני רכישה אפשר גם לבדוק האם יש זכות החזרה במקרה של חוסר שביעות רצון מן התוצאות.

קופסת בקרה של המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים
קופסת הבקרה האלקטרונית של המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים

23 צפיות
bottom of page