top of page

הזעת יתר בכפות הרגליים

יש אנשים שסובלים בעיקר מהזעת יתר בכפות הרגליים. בעייה זאת שונה מההזעה בכפות הידיים בכמה אופנים. הבעייה העיקרית של הזעת יתר בכפות הרגליים היא הריח הרע שנפלט מהגרביים. התהליך שגורם לכך הוא התרבות של בקטריות בגרביים הנמצאות תמיד במצב של לחות מהזיעה שנספגת בהם. אדם הסובל מרגליים מזיעות, גם אם יחליף גרביים שלוש פעמים ביום וירחץ את רגליו, תמיד ימצא את עצמו במצב בו הוא חושש לחלוץ את נעליו בנוכחות אנשים אחרים. הריח הרע מביך מאוד ולא נעים ומשאיר תחושה של הגיינה לקויה וחוסר אסתטיקה.

בנוסף לכך, הסביבה הלחה והחשוכה של הגרב הרטובה בתוך הנעל, מעודדת בנוסף להתרבות בקטריות גם צמיחת פטריות עור בלתי נעימות המהוות מפגע נוסף.

סובלים מבעייה זאת גם ילדים ובני נוער וגם מבוגרים. כל זוגיות חדשה יכולה להיפגע מתופעה זאת וליצור אי נוחות ואי נעימות לשני הצדדים. ידוע שבצבא התופעה מפריעה הן לאלה המפיצים את הריח והן לאלה הסובבים אותם, וכך גם בפעילות של תנועות הנוער.

אל מול הסבל הזה, קיים פתרון יעיל ובטוח במכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים. חבל להמשיך לסבול כאשר אפשר בתוך כ-3 שבועות להיפתר מן הבעייה ובהמשך לשמור על ההישג.

ריח רע מכפות רגליים מזיעות
כפות רגליים מזיעות יוצרות סרחון בגרביים ובנעליים

18 צפיות
bottom of page