top of page

ומה אם הטיפול במכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים לא יצליח?

אנחנו כל כך בטוחים בהצלחת הטיפול, שיש לנו עבורכם הצעה מיוחדת: יש לכם זכות במשך 60 יום, גם לאחר שהשתמשתם במכשיר במשך מספר שבועות, להחזיר אלינו את המכשיר בתאום טלפוני ולקבל את כל כספכם בחזרה. הבטחה זאת רשומה באתר שלנו במלואה.

הסיבה שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו התחייבות כזאת היא פשוטה: עד כה אף לקוח לא ביקש להחזיר את המכשיר. לקוחות רבים כותבים לנו על השינוי המהותי באיכות החיים שלהם בזכות הטיפול שפשוט הפסיק את הזעת היתר שלהם. כל המגבלות התפקודיות והחברתיות הוסרו: אין בעייה להחזיק עט ודף נייר, ללחוץ יד בפגישה, לתת יד לחבר או חברה, וכל שאר ה

הזעת יתר בכפות הידיים
אנו מתחייבים להחזיר את כל כספכם אם התוצאות אינן מספקות

דברים שפעם היו מלחיצים ולא נעימים.

הבטחה זאת, והמחיר הסביר של המכשיר, צריכה לכוון כל אחד לפני רכישה לבדוק, האם הוא מקבל מחוייבות כזאת. האפשרות הנוחה להחזיר את המכשיר כאן בארץ ללא התעסקות עם ספק אנונימי בחו"ל, מעניקה שקט נפשי וביטחון מלא - יש לכם כתובת לכל דבר ועניין.

במשך הזמן למדנו שכל לקוח רוצה לשאול ולדעת על המכשיר והטיפול, גם לפני הרכישה וגם לאחר הרכישה. לשם כך אנו כאן, זמינים לכל שאלה ומידע בדואר האלקטרוני ובטלפון. כל הפרטים נמצאים לרשותכם באתר שלנו. בנוסף לכך, כל לקוח מקבל בדואר האלקטרוני דף הוראות הפעלה מפורט בעברית, ויכול לראות באתר תשובות לכל השאלות שלקוחות שאלו אותנו עד כה. בהצלחה.

18 צפיות
bottom of page