top of page

טיפול עצמי בשימוש ביתי להפסקת הזיעה בכפות הידיים והרגליים

אנשים שסובלים מבעייה של הזעת יתר בכפות הידיים והרגליים, מחפשים פתרון לבעייה שמציקה להם ופוגעת באיכות החיים שלהם. החיפוש מעלה שלוש אפשרויות עיקריות: ניתוח, זריקות בוטוקס וטיפול באמצעות זרם חשמלי חלש ומבוקר במכשיר שנקרא Iontophoresis.

מכשיר מסוג זה נחשב על ידי רופאי עור בעולם כולו כפתרון הטוב ביותר למניעת הזעת יתר בכפות הידיים והרגליים. מחקרים רבים שנערכו במספר ארצות על פני מספר רחב מאוד של מטופלים, הוכיחו שאחוז ההצלחה הינו כ-90% והמכשיר מאפשר בטיפול שבועי קצר לשמור על ההישג של ידיים יבשות ונעימות למשך שנים רבות.

יתרון נוסף של המכשיר הינו הניידות וקלות השימוש. מדובר במכשיר לשימוש אישי בבית, אין צורך לקבוע תור ולהגיע למרפאה. המטופל רוכש לעצמי מכשער אישי במחיר סביר של פחות מ-1,500 ש"ח ולאחר טיפול ראשוני יום יום במשך שלושה שבועות, עובר לטיפול אחד בשבוע.

רוב האנשים מעדיפים מכשירים הפועלים על סוללה נטענת שאינם מחוברים לחשמל שבקיר בשעת הטיפול, מחשש להתחשמלות. יתרון נוסף הוא הניידות - ניתן לקחת את המכשיר כאשר יוצאים לטיות ואפילו כאשר נוסעים לחו"ל.

המכשיר מתאים לילדים מגיל 7, לבני נוער ולמבוגרים, נשים וגברים. רצוי ללוות ילדים צעירים בשעת הטיפול, שכרוך בהמתנה סבלנית של 20 דקות כאשר הידיים טבולות בתוך מגשי המים של המכשיר.

בישראל משווקים מספר מכשירים מסוג זה. קך למצוא את הספקים השונים כאשר מחפשים בגוגל לפי מושגי חיפוש הקשורים בהזעת יתר בידיים וברגליים. מומלץ לחפש מכשיר מתאים לפי אופן הפעולה (סוללה נטענת או חיבור ישיר לחשמל), וכן נכונות הספק להעניק זכות החזרה לאחר מספר שבועות של שימוש במכשיר.

חשוב לקבל גם הוראות הפעלה מפורטות בעברית ומוקד תמיכה לשאלות ומידע.

המכשיר למניעת הזעה בכפות הרגליים והידיים
המכשיר יעיל גם למניעת הזעה בכפות הרגליים

מי שסובל מהזעת יתר ומתחיל להשתמש במכשיר, מצטער רק על כך שלא רכש את המכשיר מוקדם יותר וכך היה יכול לחסוך לעצמו שנים של מבוכה ואי נעימות כתוצאה מהזעה בכפות הידיים או הרגליים.

13 צפיות
bottom of page