top of page

כיצד מתבצע הטיפול במכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים?


ראשית יש להכין את המכשיר (ניתן לראות הדגמה בוידאו באתר): פותחים את הקופסא לשני מגשים, מניחים אלקטרודה אחת בכל מגש, מחברים את שני הפלגים לשתי האלקטרודות ואת הפלג בקצה השני של הכבל מחברים לקופסת הבקרה. על כל אלקטרודה מניחים את המטלית הלבנה, שנועדה בעיקר לנוחיות המשתמש, ויוצקים לכל מגש כשתיים וחצי כוסות מי ברז. זהו – המכשיר מוכן.

עכשיו מתחיל הטיפול: מדליקים בנגיעת כפתור את קופסת הבקרה, מכוונים את הזרם (מומלץ להתחיל ב-4.0 מיליאמפר). לאחר הכיוון, המספר חוזר ל-0 אך המכשיר זוכר את הכיוון. בוחרים טיפול לידיים hands או לרגליים feet ומניחים את כפות הידיים (או הרגליים) בתוך המים. רצוי להתארגן למצב ישיבה נוח, לבילוי של 20 דקות. אפשר מול הטלוויזיה, אפשר עם ספר או עיתון. בעת הטיפול תרגישו עקצוצים בידיים – תחושה לא נעימה אך בהחלט נסבלת, במיוחד אם חושבים על התוצאות הצפויות.

אחרי 10 דקות, יש להוציא לשתי שניות את הידיים ולהניח שוב במים. פעולה זאת הופכת את כיוון הזרם כדי שהטיפול יהיה גם בצד ימין וגם בצד שמאל.

בסיום הטיפול, מוציאים את הידיים, מנקים את המכשיר לפי ההוראות בדף ההפעלה (שטיפה עם סבון כלים עדין, ניגוב במטלית רכה וייבוש באוויר). חשוב לשמור את המכשיר בקופסא המקורית להגנתו לאורך זמן.

כמה טיפים:

בפרק זמן של כשלושה שבועות, יש להקפיד על טיפול של 20 דקות כל יום, עד שהזיעה נפסקת. לאחר מכן מפסיקים את הטיפול למספר ימים כדי לראות מתי הזיעה חוזרת. כך לומד כל אחד מהו פרק הזמן האישי המתאים לו בין טיפול לטיפול, כדי לשמור על ההישג של ידיים יבשות ונעימות. בדרך כלל התדירות היא פעם בחמישה ימים טיפול של 20 דקות.

ככל שמכוונים את הזרם גבוה יותר, הטיפול מהיר יותר, אך תחושת העקצוצים גוברת ולעתים זה לא נעים. אין צורך לסבול: מומלץ כאמור להתחיל ב-4 מיליאמפר, ולשקול הגברת הזרם בטיפולים הבאים לפי התחושה. בכפות הרגליים ניתן כבר בהתחלה לכוון ל-6 מיליאמפר.

אם יש בידיים שריטות ופצעים, זה עלול לכאוב. יש למרוח וזלין לאטימה, או לחכות מספר ימים עד שהפצעים יחלימו. באתר יש גם רשימה המגדירה באיזה מצבים אין להשתמש במכשיר – חשוב לקרוא.

בכל מקרה, אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה, במייל ובמספר הטלפון המופיעים באתר.

בהצלחה!

2 צפיות0 תגובות
bottom of page