top of page

מה חשוב לדעת לפני רכישת מכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים?


מכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים
את המגשים ממלאים במי ברז רגילים

ניתן לרכוש בישראל מספר מכשירים למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים אצל ספקים שונים, שכולם מייבאים את המכשירים מן היצרנים בחו"ל. כל המכשירים פועלים באותה שיטה המבוססת על עיקרון המוכר בעולם כבר עשרות שנים, כך שמבחינת התוצאות כל המכשירים המוצעים למכירה בארץ יביאו לתוצאה הרצויה של הפסקת הזיעה. שיטה זאת נקראת Iontophoresis והיא מוגדרת כשיטה היעילה ביותר לטיפול בהזעת יתר בכפות הידיים והרגליים. בחודש יוני 2019 פרסם איגוד רופאי העור בבריטניה דף המציג את השיטה כטיפול היעיל ביותר, וכך גם מאמרים רבים שפורסמו בכתבי עת מדעיים.

כמה דברים שבכל זאת אולי תרצו לקחת בחשבון:

חלק מן המכשירים מחוברים לחשמל שבקיר, כלומר 220 וולט בזמן הטיפול. ידוע כי יש אנשים שמרגישים לא נוח לטפול את הידיים במגשי מים המחוברים לחשמל. ניתן להבין תחושה זאת, זה מנוגד לכל האזהרות שאנו מקבלים כל החיים.

לעומתם יש מכשירים אחרים הפועלים על סוללה נטענת, וברור שבמכשירים אלה אין סכנה של התחשמלות. את הסוללה יש להטעין פעם בשבוע - שבועיים וניתן לעשות זאת מאות פעמים.

אגב, מאחר ומכשירים כאלה קיימים בעולם כבר עשרות שנים, יש מספר יצרנים במקביל. אף אחד מן היצרנים אינו "הממציא" של המכשיר, ובוודאי לא מי שמוכר את המכשיר בארץ. ההבדל העיקרי בין המכשירים הינו העיצוב החיצוני (וכאמור גם פעולה על סוללה לעומת חיבור ישיר לחשמל בזמן הטיפול).

דבר נוסף שתרצו לדעת, הינו המחוייבות לתוצאות. עדיף למצוא מכשיר הכולל זכות להחזרה וקבלת כל הכסף בחזרה מכל סיבה שהיא, אפילו לאחר שימוש של מספר שבועות. שימו לב שמחוייבות זאת מופיעה בכתב ואינה רק בעל פה.

209 צפיות
bottom of page