top of page

מה קורה למי שמשתמש במכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים?

איש מושיט יד ללחיצה בפגישת עסקים
לא נעים ללחוץ יד כאשר הידיים מזיעות

זה מתחיל בחוסר אמון מסויים. מה, אחרי שנים בהן הזיעה גורמת למבוכה בהזדמנויות רבות בחיים, פתאום בתוך שלושה שבועות כל זה ייעלם? סתם סבלתי כל השנים בלי לדעת שיש פתרון? אבל מנסים, כי חייבים פתרון לבעייה כל כך לא נעימה. לפני הטיפול הראשון יש חשש מסויים: מה ארגיש? האם זה יכאב? האם זה בכלל יעזור? תוך כמה זמן אתחיל להרגיש בשינוי?

ואז מתחילים. מכינים ומכוונים את המכשיר, וטובלים את הידיים במים שבמגשים. בשניות הראשונות לא מרגישים כלום. אחר כך, תוך דקה, מתחילים להרגיש סוג של עקצוצים בידיים כתוצאה מהזרם שעובר במים בין הידיים. העקצוצים האלה לא כל כך נעימים, אבל זה לא ממש כואב, וזה בהחלט נסבל, במיוחד אם חושבים על המטרה: ידיים יבשות ונעימות. זה גם משעמם, לשבת ככה 20 דקות, לכן הכי טוב להתארגן מראש, לשבת מול הטלוויזיה ולהעביר את הזמן. חשוב גם לשבת בצורה נוחה. כשיושבים לא נוח, 20 דקות נראות כמו זמן רב. אחרי 10 דקות, כמו שכתוב בדף ההוראות, מוציאים את הידיים מהמים לשתי שניות ושוב טובלים במים. פעולה זאת גורמת לקופסת הבקרה להחליף את כיוון הזרם, ובכך להביא לטיפול אחיד בשתי הידיים. המכשיר מנהל את הטיפול באופן אוטומטי. במהלך הטיפול אפשר לראות על הצג שינויים גם במתח וגם בזרם. ככה זה עובד, לבד. לא צריך לעשות כלום.

בסוף הטיפול הראשון, אין שינוי במצב. גם לא אחרי הטיפול השני והשלישי, אפילו אם מעלים את עוצמת הזרם מ-4 ל-5 או 6, לפי התחושה. צריך לזכור להפסיק את הטיפול אם יש ביד שריטות או פצעים, לפעמים זה כואב. אפשר גם לאטום בוזלין.

אחרי עוד כמה ימים של טיפול יומי, כל אחד בזמן שלו, פתאום מרגישים את הקסם של השינוי: הזיעה בידיים פוחתת. בהתחלה השינוי בקושי מורגש, אבל מיום ליום זה נהיה ממש מוחשי וממשיך להשתפר. אחרי שלושה שבועות, אין ספק: הידיים כבר לא מזיעות. כך גם כפות הרגליים, למי שטיפל ברגליים, או גם בידיים וברגליים במקביל. התחושה מדהימה: הזיעה שליוותה אותנו כל החיים נעלמה. עכשיו הזמן להפסיק את הטיפול למספר ימים, ולהמתין עד שהזיעה חוזרת. כך נלמד את הזמן הדרוש לנו כדי לשמור על ההישג של ידיים יבשות ונעימות. בדרך כלל מדובר בטיפול של 20 דקות פעם ב-5 ימים.

וזהו. אושר גדול וחיים חדשים. פתאום דברים מלחיצים מפעם, כבר לא מלחיצים בכלל: לחיצת יד, ללכת יד ביד, ללטף, לאחוז בעט או בעכבר של המחשב, להחזיק דף נייר בלי להרטיב אותו, פשוט להיות כמו כולם. כמו שרצינו.

122 צפיות
bottom of page