top of page

שואלים האם הטיפול למניעת הזעה בכפות הידיים כואב?

גם אני רציתי לדעת, כיצד זה מרגיש. אז ניסיתי. מה שהרגשתי זה כך: כאשר מכניסים את כפות הידיים למים, חשים סוג של "עיקצוצים" שהייתי מגדיר כך: זה לא ממש כואב, אבל יש בזה אי נעימות. מכאן זה כבר עניין אישי: אפשר לכוון את הזרם ל-4 מיליאמפר, ובהמשך הטיפול אחרי ימים ספורים להעלות בהדרגה מטיפול לטיפול ל-6 מיליאמפר ואילו יותר. צריך לזכור שככל שהזרם חזק יותר, הטיפול מהיר יותר, אבל אין צורך לסבול. זה פשוט עניין של סבלנות והתמדה בשלושת השבועות הראשונים בהם יש להשתמש במכשיר במשך 20 דקות בכל יום. אחר כך מתרגלים.

משהו חשוב: אם יש בכף היד סדקים, שריטות או פצעים, צריך לכסות בווזלין, אחרת זה יכאב. או לחכות שהפצע יחלים. אבל בגדול, שווה עקצוצים במשך 20 דקות אל מול שיפור משמעותי באיכות החיים, כאשר במקום ידיים מזיעות מקבלים ידיים יבשות ונעימות.

מה שחשוב זה שקיים פתרון לבעייה המביכה של הזעת יתר בכפות הידיים והרגליים. הפתרון היעיל והבטוח ביותר הוא המכשיר ששמו הגנטי Iontophoresis. ניתן בקלות למצוא מכשיר כזה על ידי חיפוש בגוגל בהקלדת מושגים הקשורים להזעת יתר בכפות הידיים והרגליים. בארץ קיימים מספר ספקים המשווקים את המכשיר. כל המכשירים המשווקים בארץ טובים ויעילים וניתן להשיגם במחיר סביר של פחות מ-1,500 ש"ח. חלק מן הספקים גם מציעים במשך 60 יום החזר כספי מלא למי שאינו שבע רצון מן התוצאות.

יד ביד רק עם כפות ידיים יבשות ונעימות
להחזיק ידיים כאשר מזיעים זה לא נעים

9 צפיות
bottom of page